Częste pytania

Jakie są czasy dostawy?

Przygotowanie zamówienia możemy potrwać do dwóch dni. Po wysłaniu czas wysyłki zależy od rodzaju produktów:

  • Dla Masywne produkty Podobnie jak łóżka, czas wysyłki jest 4 do 7 dni pracujący.
  • Dla reszty Małe produkty paczki Czas wysyłki jest 1 do 2 dni pracujący.

Czy towary przesyłają do domu?

Gwarantujemy wspinaczkę do domu łóżek. Reszta produktów jest dostarczana na poziomie ulicy, to znaczy przewoźnik nie ma obowiązku przesłania ich do domu.

Czy mają usługę montażową?

Rzeczywiście, mamy usługę montażową, którą możesz zatrudnić przy zamawianiu. Ma koszt 98 € za zamontowany produkt i możesz wybrać go na karcie produktu przed dodaniem go do wózka zakupowego.

Czy montaż jest łatwy?

Zasadniczo montaż produktów jest bardzo prosty i będziesz mieć instrukcję obsługi.

Jak mogę koordynować dostawę z przewoźnikiem?

Pracujemy z najlepszymi przewoźnikami dla naszego rodzaju produktu. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz link do monitorowania, który pozwoli ci zobaczyć, kiedy zamierzają dostarczyć. W miarę możliwości przewoźnik zapewni szacunkową datę dostawy.

Jaka jest polityka zwrotu?

Masz do 30 dni na zwrócenie produktów bez kosztów. Musisz jednak zwrócić produkty w tych samych warunkach, które je otrzymałeś i bez użycia. Niektóre produkty nie przyznają, że zwroty, ponieważ są uważane za produkty higieniczne. Sprawdź naszą politykę zwrotu, aby uzyskać więcej informacji.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zamówienia i już go nie potrzebujesz, skontaktuj się z nami, aby anulować zamówienie.

Co mam zrobić, jeśli otrzymam nieprawidłowy lub wadliwy artykuł?

Jeśli wystąpił problem z zamówieniem, po prostu nas zobacz, a my zaoferujemy Ci zmianę lub zwrot bez kosztów.

Jakie gwarancje mają produkty?

Wszystkie produkty mają trzyletnią gwarancję.

Czy mają usługę techniczną?

Rzeczywiście, mamy usługę techniczną dla produktów naszych marek. W przypadku produktów trzeciej marki ocenimy, czy nasza usługa techniczna może przejąć kontrolę nad występowaniem i w razie potrzeby skontaktować się z producentem.

Jakie mają metody płatności?

Zamówienia są wypłacane z góry za pomocą karty kredytowej, przelewu bankowego, PayPal lub podziału płatności na trzy razy bez odsetek z Sequra. Masz również możliwość sfinansowania płatności do 12 miesięcy za pomocą SEQURA.

Czy możesz wysłać mi zapieczętowaną fakturę?

Por Supuesto, Contactha Con Nuestro Servicio de Atención al Cliente Para Solutarar la factura sellada.